صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج
بازدید : 3324

بسمه تعالی
 
صندوق قرض الحسنه داخلی شرکت تعاونی مهر کتیج پذیرای شما خوبان و دوستان شما میباشد. 
 شرایط و ضوابط بسیار ساده و درعین حال کارآمد و آینده دار .
مبلغ پرداختی هر یک از اعضا در ماه 100 هزارتومان.
 مبلغ 5 هزار تومان هزینه نیکوکاری(صدقه).
 بعد از شش ماه وام بر اساس خواسته و نیاز هایی ضروری مثل بیماری . ازدواج . و رفع مشکلات دیگر به اعضای صندوق  پرداخت می گردد.
 
 سود شرعی زمانی به اعضا تعلق می گیرد که ، سرمایه صندوق به اندازه‌ای برسد که بتوان با آن کارهای اقتصادی و درآمد زا  انجام داد .
 
 مکان بخش کتیج - دفتر تعاونی مهر کتیج واقع در دفتر موسسه خیریه خادمین کتیج.
 
اوقات کاری : صبح و عصر در خدمت بزرگوارن هستیم.
 شماره تماس05437188781
            09159950757
 
با سپاس

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اهداف صندوق تعاونی مهر کتیج  : دادن وام در قالب طرح ارائه شده  : ازدواج –اشتغال زود بازده –کمک هزینه  تحصیلی– بیماران  نیازمند –افراد مقروض  - و سایر نیاز ها ...

چشم انداز : به امید آن روز که هیچ فردی بیکار نباشد و احساس درماندگی نکند.

شرایط  عضویت

شرایط  وقوانین  پرداخت وام

* عضویت در صندوق تعاونی به دو صورتِ امکان پذیر است   * 1-پرداخت مبلغ  مشخص  (هر سهم 20000 هزار تومان) 2- سپردن بخشی از سرمایه به این طرح به عنوان قرض الحسنه  در حد توان (مدت دار)*  حق عضویت  ماهیانه هر خانوار یا هر فرد عضو حداقل مبلغ  5000 هزارتومان(نیکوکاری) می باشد .

* از  همه اقشار عضو پذیرفته می شود .

*وام در قالب طرح    ، بعد از بررسی در خصوص زود بازده  ،کار آمد  و مهم بودن  ، به نوبت جواب داده می شود  *  در صورت توان صندوق تعاونی به دانشجویان جهت  کمک هزینه تحصیلی و  پرداخت شهریه  وام داده می شود *وام با قید  ضمانت پرداخت و طی اقساط کوتاه مدت برگشت داده شود.

*مثال شما اعضای محترم می توانید بعد از جمع آوری (بجارعروسی) کل یا  حداکثر مبلغ وام  را  پرداخت کنید *وام فقط به افرادی که عضو هستند  تعلق می گیرد .

سایر اطلاعات

 

* هر فرد می تواند در این امر خیر ، خود را جهت دادن قرض  الحسنه سهیم و پاداش آن را در این دنیا و آخرت در یافت نماید * همه اقشار  نیازمند ،متوسط و سرمایه دار می توانند در این طرح شرکت نموده و از مزایای آن بهره مند شوند .

*چنانچه  سرمایه داری که نیاز به اخذ وام ندارد فقط  می توان اموال خود را بصورت قرض الحسنه در اختیار طرح بگذارد   تا سایر اقشار از  قرض الحسنه او استفاده کنند  .

* بجای اینکه سرمایه ما در جایی امانت باشد  که اطرافیان ما از آن سپرده  سودی نبرند بهتر است  در چنین جایی سرمایه گذاری شود. * هر دو  ماه   از عملکرد ، مبالغ ورود ی و خروجی  و حق عضویتها ی اعضای محترم گزارش داده می شود.

*حتی الامکان برای پرداخت حق عضویت ماهیانه سعی شود فرد عضو، به دفتر تعاونی واقع در مؤسسه خیریه خادمین کتیج  مراجعه نماید.

 * جهت اطلاع کسانیکه شرکت می کنند اگر بعد از مدتی  به علت عدم توان مالی نتوانستند  حق عضویت پرداخت کنند   ، و خواستند موجودی خود را برداشت نمایند ، بلافاصله نسبت به عودت موجودی اقدام خوهد شد.

*اعضای محترم می توانند در  هر زمانی  حق عضویت و یا مبلغ  قرضی را که به صندوق امانت داده اند ، پس  بگیرد.

* مدارک لازم  کپی شناسنامه ص اول و دوم –کارت ملی

 


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1396 ساعت : 11:45
برچسب ها : , , , , , ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید