کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )
بازدید : 404

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )

نمی دانیم به چه کسی بگوییم ؟ .....  به فرماندار.........به استاندارو... . واقعا به که بگوییم از نامه نگاری های بی فایده خسته شده ایم. از بس خودی نشان دادیم و کسی توجه نکرد، از بس ناراحتی‌هایمان که حالا تبدیل به عقده شده است را بازگو کردیم، نه یک بار نه صد بار بلکه هزار بار ولی چه سود ! که حتی کسی نگاهمان هم نمی کند هر بار هم که کوچکترین توجه را کردند با دادن وعده چنگی به دل ما جوانان زدند ولی باز هم مثل همیشه وعده‌های سرخرمن به ما دادند!!!!

این جملات تنها بخش کوچکی از دغدغه های ورزشکاران شهر و منطقه  ماست، ورزشکارانی که با وجود نبود امکانات فعالیت می کنند، اکنون در در این دیار محروم فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری بر روی نسل نوجوان و جوان فراهم آمده است. ولی چه سود که مسئولین کمبود بودجه را بهانه قرار می دهند. واقعا بودجه ای نیست؟ چرا وقتی ما جوانان درخواست کمترین بودجه ورزشی را می کنیم مسئولان رویشان را از ما برمی‌گردانند. این حق جوانان  ما نیست، منطقه ای  که جمعیتی بالغ بر 1000 نفر ورشکار و فوتبال دوست دارد که قشر اصلی آن را جوانان تشکیل می دهند، به کدامین دلیل باید اینچنین سرگردان و بلا تکلیف بمانیم.

آیا وقت آن نرسیده مسئولین فکر اساسی و برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی ورزش منطقه انجام دهند. آیا منتظرند شور ورزشی در این روستا بمیرد و آنگاه با حسرت به این روزها بیندیشند؟ آیا منتظرند آسیب های اجتماعی یکی پس از دیگری بر فضای منطقه و شهر کتیج  شبیخون زده و محیط را آلوده به انواع ویروس های اجتماعی نمایند؟

به هر کجا می رویم می گویند  امکانات شما بهتر از جاهای دیگر است نمونه اش هم احداث سالن ورزشی است . . . . سالنی که 4 سال است هنوز که هنوز است دیوار آن تکمیل نشده، سالنی که وقتی کلنگ آن زده شد شور عجیبی در بین جوانان افتاد که ما آرزو هایمان را با این سالن برآورده می دیدیم ولی این شور ما دوامی نداشت آخر کسی فکرش را نمی کرد احداث سالن 4 سال به درازا بکشد و شاید هم بیشتر.خدا می داند چند سال دیگر . . . .

این حق جوانان کتیجی است که در یک سالن و زمین فوتبال ورزشی استاندارد به ورزش بپردازند. این کمترین خواسته ورزشکاران است. تا کی ما باید برای برگزاری کوچکترین مسابقات ورزشی برای جمع آوری بودجه به این در و آن در بزنیم و در آخر هم باید از جیب خودمان و تعدادی خیر هزینه کنیم ، ناراحتی ما یکی یا دوتا نیست.

با وجود این همه بی مهری و کم لطفی، باز هم با این اوضاع ما جوانان نمی گذاریم ورزش در کتیج بمیرد و ما همواره به کار خود ادامه خواهیم داد. انتظاری که از مسئولین و نیکوکاران  محترم داریم اینکه نسبت به ساخت و تجهیز سالن ورزشی و زمین ورزشی فوتبال  اقدام عاجل نمایند. چرا که به تعداد روزهایی که وقفه در کار اتمام این سالن می افتد، به همان اندازه نوجوان و جوان را به کام آسیب های اجتماعی می کشانیم. مسئولین باور کنند که ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی این شهر فراوان است و فقط کمی توجه و عنایت می خواهد.

این دل نوشته بخش کوچکی از نیاز ها و مشکلات ما جوانان بود ، خدا کند که مسئولین و خیرین گرامی  با خواندن این مطالب فکری به حال ورزش منطقه محروم کتیج  بکنند .انشاءالله

حال موسسه خیریه خادمین کتیج با همت و همراهی شما خوبان می خواهد عملیات زیرسازی ، جدول کشی، بتون ریزی،حصار کشی و ساخت سکوی تماشاگر را با حمایت وهمکاری شما نیک اندیشان ونیکوکاران هموطن انجام دهد.

ضمنا این پروزه با توجه به برآورد اداره کل ورزش و جوانان استان حدود 1 میلیاردو 500 میلیون هزینه نیاز دارد .

لازم به ذکر است که هزینه خرید چمن مصنوعی را خود  اداره ورزش و جوانان پرداخت و نصب خواهد نمود البته این همکاری منوط به انجام این زیرساخت می باشد . 

عملیات اجرایی: 

تسطیح و زیر سازی با مواد مخصوص :

ساخت سکوی تماشاگران :

 جدول کشی و بتون ریزی خاشیه : 

  حصار کشی :

نصب و راه اندازی چمن مصنوعی:

هزینه کل :  حدود 1 میلیارد و 500  میلیون تومان ،  بر اساس آماری که از اداره ورزش و جوانان گرفته شده 

هزینه چمن مصنوعی  بطور کامل  بر عهده اداره کل ورزش و جوانان می باشد در صورت عدم همکاری  آن اداره  1.5 میلیارد تومان هم برای چمن  مصنوعی  نیاز می شود . 

طرح کامل و جامع احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی لطفا کلیک نمائید 

 

یادمون باشه حتی ۱۰۰۰ تومن هم کمک بسزایی به تکمیل این پروژه می‌کنه.

همه با هم به یاری جوانان ورزشکار می شتابیم

مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید