کمپین خرید خودروی سواری

کمپین خرید خودروی سواری

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

کمپین خرید خودروی سواری
بازدید : 385

کمپین خرید خودروی سواری

اکنون ما با همراهی و همکاری شما خوبان جهت خرید یه وسیله نقلیه مثل پژو و یا هر وسیله ای دیگر تلاش می کنیم . و یا در صورت امکان اگر عزیزی مایل به اهدای وسیله نقلیه ای هست باز هم لطف بزرگی به این خیریه هست. 

لازم به ذکراست انجام این امر خیر قطعا گام بزرگی در خدمت رسانی به مناطق محرومه . زیرا ما با داشتن این وسیله نقلیه می تونیم با صدها خیر ارتباط بگیریم و صدها کار خیر رو انجام بدیم  .

حامیان گرامی حتی 10000 تومان حمایت شما می تونه گام مهمی در تکمیل این پروژه باشه.

مبلغ مورد نیاز : 85 میلیون تومان  * 

و البته این مبلغ بر اساس نرخ روز می باشد و در صورت بالا  شدن قیمت،  از خیرین خواهشمندیم  نهایت همکاری را داشته باشند 

 

قابل توجه همراهان گرامی ؛!!! این کمپین قبلا در سایت مطرح و تعریف شده بود . که با توجه به عدم تکمیل آن ، مقدار بودجه جمع آوری شده این کمپین  رو با مشورت سه نفر از خیرین مان که بیشترین مبلغ رو پرداخت کرده بودند ، برای خرید یک وانت مستعمل برای خیریه  هزینه کردیم و اکنون مجددا این کمپین رو دوباره به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم که با همکاری شما خوبان بتوانیم آن رو به سرانجام برسانیم .


مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید