کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )
بازدید : 270

کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )

به نام خداوند مهر و مهربانی

سرور گرامی سلام و وقت بخیر

ماه رمضان با توجه به این که ثواب کار خیر در آن مضاعف است بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و ایتام است بچه کسی نیازمند تر از مردم سیستان و بلوچستان که متاسفانه در تقسیم منابع ملی در مورد کم‌لطفی قرار گرفته و بیش از ۷۰ درصد آنها زیر خط فقر به سر برده و کودکانشان در این ماه خدا منتظر دستان بخشنده شما هستند .

 

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج
بازدید : 300

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج

گزارش عملکرد صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج

صندوق قرض الحسنه مهر کتیج در سا 98 با هدف یاری رساندن به مردم نیازمند در زمینه های ایجاد اشتغال ، کمک به ساخت و مرمت خانه و سرویس بهداشتی ، کمک به بیماران نیازمند و کمک هزینه ازدواج با همراهی و همدلی خیرین و پرداخت حق عضویت ماهیانه اعضا صندوق تاسیس گردید.

کمپین احیای کشاورزی و قنات (احیای 43 هکتار زمین کشاورزی)
بازدید : 421

کمپین احیای کشاورزی و قنات (احیای 43 هکتار زمین کشاورزی)

( بازسازی ،لایه روبی و بند کشی قنات و رشته جوی های فرعی ، مزارع کشاورزی  و همچنین ساخت آب بند بتونی سنگی غیر مصلح شهر کتیج از سیستان و بلوچستان )

مرمت قنات وجوی های آب شهرکتیج توسط موسسه خیریه خادمین شهرکتیج با همکاری و نظارت جهاد کشاورزی شهرستان فنوج انجام می گیرد . قایل توجه همه  نیکوکاران گرامی ، این پروژه با توجه به  بررسی  های صورت گرفته  اولیه ، توسط مهندسین و کارشناسان  جهاد کشاورزی ، در خصوص  میزان آب  و آبدهی  قنات  ،  این طرح  در دست تامین بودجه قرار گرفته است .

کمپین ایجاد کارگاه دوزندگی
بازدید : 393

کمپین ایجاد کارگاه دوزندگی

تأمین مالی خانواده از جمله موانع بسیار محکمی است که زنان سرپرست خانواده و خانم های جویای کار قطعاً بدون همراهی و کمک خیرین به سختی می‌توانند از آن عبور کنند. اما داستان هنگامی غم‌انگیزتر می‌شود که مادر نیز بیمار و زمین‌گیر باشد و فرزندان خود مجبور باشند با چنگ و دندان گلیم خویش را از آب بیرون کشند

کمپین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند
بازدید : 400

کمپین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند

چقدر سخته !!! خانواده هایی نیازمند و آبرومند در میان ما و یا در شهر و یا در کشور ما زندگی بکنند و سرویس بهداشتی مناسبی نداشته باشند. آن هم در این شرایط بحرانی اجتماعی ،اوضاع وخیم اقتصادی و...شرایط را برایشان سخت تر کرده . دوستان خوبم لحظه ای خود را جای آنها قرار بدهیم. اگه من و شما در این شرایط زندگی می کردیم  چه حس و حالی داشتیم .؟  به نظرم تحملش به جای خود ، تصورش هم  خیلی سخت 

کمپین خرید خودروی سواری
بازدید : 377

کمپین خرید خودروی سواری

 شاید ! مطرح کردن این پروژه برای شما کمی عجیب باشه ولی از آنجائیکه این خیریه به هزاران دلیل به یه وسیله نقلیه برای انجام امورات مربوط به خیریه ، همچنین جابجائی نیکوکاران جهت بازدید از مناطق محروم ، ارتباط با خانواده هایی که در دور دست زندگی می کنن ، جابجائی کالاهای مددجویان و از طرفی دیگر لزوم سفر به استانهای مجاور جهت جذب خیر و گاها انجام امورات اداری بصورت گروهی نیاز شدید و مبرم داره .

کمپین ساخت مدرسه برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان
بازدید : 363

کمپین ساخت مدرسه برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان

بسمه تعالی

درخت تو گر بار دانش بگيرد                  به زير آوري چرخ نيلوفري را

دانش آموزان راهنمایی دختر و پسر روستاي مدانچ از بخش کتیج  واقع در استان سيستان و بلوچستان ، بیش از 4 ساله تو یک مدرسه کوچک به صورت مختلط در دو شیفت مخالف راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند و اکنون علاوه بر کمبود کلاس درس ، با کمبود شدید امکانات و تجهیزات مواجه اند.

 

کمپین احداث مجتمع آموزشی
بازدید : 410

کمپین احداث مجتمع آموزشی

ضمن سپاس از تلاش و حمایت های همه جانبه  و یشر دوستانه شما خوبان هموطن ، بخصوص  در عرصه احیای تعلیم و تربیت ، مدرسه سازی و حمایت از مناطق محروم کشور، بدینوسیله استحضار می رساند مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه کتیج با داشتن حدود 200 نفر دانش آموز شهری و حدوو 200 نفر دانش آموز روستایی فاقد ساختمان آموزشی ، خوابگاه شبانه روزی  و سایر امکانات می باشد. و اکنون در یک محیط کوچک واستیجاری در دوشیفت و در شرایطی غیر معقولانه ای مشغول به تحصیلند .  این معضل باعث ترک تحصیل بسیاری از  دانش آموزان روستایی و حتی شهری نیز گردیده است  بطوری که سالیانه بیش از 70  نفر به ناچار مجبور ترک تحصیل می شوند.

کمپین کوله پشتی مهر و همدلی
بازدید : 434

کمپین کوله پشتی مهر و همدلی

ماه مهر داره نزدیک میشه. ماهی که همه‌ی ما رو یاد اولین روزهای مدرسه و کلی خاطرات خوب بچگی می‌ندازه.
حس خوب یادگیری خوندن و نوشتن. دوستای خوب که شاید الان هم هنوز کنارمون هستن. روزایی که شاید شغل امروزمون رو هم بهش مدیونیم.

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )
بازدید : 397

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )


اینجانبان جمعی از ورزشکاران شهر کتیج  می باشیم که سالهای سال است بدون هیچ گونه امکانات ،  تیم های ورزشی تشکیل داده و در راستای نشاط و سلامتی جامعه قدم هایی هر چند کوچک در حد توان خود برداشته ایم. اما با این وجود درد دل هایی داریم و از مسئولین و نیکوکاران  می خواهیم صدای ما را بشنوند و حتی المقدور در برطرف کردن مشکلات ورزش شهر ما  بکوشند.

کمپین ساخت سردخانه برای کشاورزان کتیج
بازدید : 243

کمپین ساخت سردخانه برای کشاورزان کتیج

از هر سو که نگاه می کنی محرومیت به اوج خود رسیده ، دیاری که همه چیز آن رو به نابودیست. اشتغال و موقعیت اقتصادی مناسب ، که سبب استقلال هر جامعه  و هر فرد هست. در این دیار وجودی نداره . اینجا نه از شهرک صنعتی خبری هست و نه از موقعیت های شغلی کوچک و بزرگ .

   

                                                  

ما از خیریه خادمین حمایت می کنیم
بازدید : 676

بنام خالق مهربانی ها                                                                                                                          
با اهدای سلام                                                                                                     

ماه مهر داره نزدیک میشه. ماهی که همه‌ی ما رو یاد اولین روزهای مدرسه و کلی خاطرات خوب بچگی می‌ندازه.
حس خوب یادگیری خوندن و نوشتن. دوستای خوب که شاید الان هم هنوز کنارمون هستن. روزایی که شاید شغل امروزمون رو هم بهش مدیونیم.
این روزا تو منطقه کتیج بچه‌هایی هستن که فقر خانواده بهشون اجازه ادامه درس خوندن نداده و یا حداقل موجب افت تحصیلی
شون شده و از تحصیل بازموندن. این بچه‌ها قراره آینده سرزمین مون رو بسازن اما نمی‌تونن به آرزوی خوشون برسن.
خیریه خادمین کتیج با همت شما حامیان و یاوران مهربان میخواد برای 400 تا از این دانش‌آموزها نوشت‌افزار و کوله‌پشتی برای کل سال تهیه کنه.
مشارکت شما تو این پروژه باعث میشه این بچه‌ها بتونن دوباره به مدرسه برن و آینده بهتری در انتظارشون باشه.
شما ميتونيد با شركت در اين فراخوان نیکوکاری جمع آوري کمک برای تهیه نوشت افزار و کوله برای دانش اموزان نیازمند و ایتام  گره گشای            نیاز های یک کودک باشید ، کودکی که از داشتنی های حداقلی مهم زندگی محرومه و هم اکنون چشم انتطار دستان بخشنده شما هموطن نیکوکار هست * اقلام مورد نیاز : مداد مشکی- مداد رنگی- خودکار-  جا مدادی.خط کش و... - دفتر 40.60.100. نقاشی و دو خطی - جا مدادی- مداد قرمز- 

کوله پشتی و...

 * مبلغ مورد نیاز برای هر نفر: 150هزار تومان
*  تعداد دانش آموزان : 400 نفر

* جمع کل: مبلغ : 60/000/000 تومان

* لازم به ذکر است تعداد دانش آموزان نیازمند منطقه حدود 2000 نفر  هستند .

البته شما می تونید بصورت غیر نقدی اقلام فوق را برای ما ارسال بفرمائید . و همچنین برای بازدید و توزیع اقلام به منطقه تشریف بیاورید .

شماره حساب و شبا ملی : ir۲۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۹۵۵۵۳۹۰۰۷            6037991899648186

ادرس: س و ب -شهرستان فنوج - مرکز بخش کتیج

☎️شماره تماس: ۰۹۱۵۹۹۷۴۰۳۶- ۰۵۴۳۷۱۸۸۷۹۸
 لازم به ذکره تمام مستندات و گزارش ها جهت شفاف سازی در سایت و کانال تلگرامی خیریه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

جهت مشاهده ویدیویی از اوضای دانش آموزان روستایی اینجا کلیک نمائید.

                    برای حمایت اینجا را کلیک نمائید.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت : 8:26

تلاش برای رونق بخشیدن به کشاورزی
بازدید : 893

همه با هم برای احیای صنعت پر رونق کشاورزی در بخش کتیج از استان سیستان و بلو چستان

                                    خشکسالی اینجا دارد بیداد می کند . . .

 ØªÙŠØ´Ù‡ خشكسالي بر ريشه منابع طبيعي سيستان و بلوچستان

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398 ساعت : 11:17

اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان به همت خیریه خادمین
بازدید : 842

مدیر موسسه خیریه خادمین گفت: به دلیل اهمیت پروژه‌های آبرسانی بخصوص در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرای پروژه‌های آبرسانی در جنوب‌غربی این استان افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری‌خادمین نیوز، باتوجه به محرومیت منطقه و وجود خشک‌سالی‌های شدید در منطقه، موسسه‌خیریه خادمین در راستای خدمت‌رسانی در این بخش از استان اقدام به اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق روستایی و بی‌بهره از این امکان نموده است.

مدیرعامل خیریه خادمین در روز سه شنبه ضمن افتتاح و راه‌اندازی سیستم آبرسانی به سه روستای حوزه بخش کتیج از شهرستان فنوج عنوان نمودند: تاکنون بیش از ۱۲ مورد آبررسانی در روستاهای مختلف به کمک خیرین محترم صورت گرفته در نظر دارند  درصورت مشارکت خیرین و نیکوکاران گرامی تا پایان امسال این میزان را به بیش از ۱۰۰ مورد افزایش دهند.

اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان به همت خیریه خادمین+ویدئو

تفاوت کشاورزی سنتی و مدرن | آسمونی
بازدید : 2592

آسمونی : با شکل‌گيري تمدن در جوامع بشري که پروسه‌اي طولاني را تا به امروز طي کرده و به شکل‌گيري فعاليت جديدي به نام کشاورزي انجاميد به نحوي که در دوران باستان با آغاز زندگي کوچ‌نشيني و سَپس تشکيل روستاها در حاشيه شهرها روند توسعه و تکامل خوش را تا به امروز طي کرده است لذا با شروع کشاورزي در روستاها و ايجاد قشر جديدي به نام کشاورزان در طبقات اجتماعي جامعه ايران و ديگر جوامع، زندگي کشاورزي رونق گرفت و انسان‌ ها با توجه به چگونگي رويش انواع گياهان و خاصيت غذايي و دارويي آنها، همچنين در اختيار داشتن آب و خاک مناسب دريافتند که با کاشتن، پرورش و آبياري دانه‌هاي گياهي، درختان و درختچه‌ها مي‌توانند غذاي خود را تامين کنند.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت : 11:39

کشاورزی ارگانیک چیست؟
بازدید : 880

کشاورزی ارگانیک یک روش کشاورزی بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی یا مصنوعی است. این نوع محصولاتی با بالاترین مقادیر مواد غذایی و همچنین حداقل تاثیر بر روی طبیعت تولید می شوند. کشاورزی ارگانیک به نوعی یک استراتژی مدیریت زیست محیطی است که از گذشته مورد استفاده بسیاری از کشاورزان با هدف سالم نگه داشتن خاک از طریق استفاده از مواد طبیعی بوده است. این استراتژی باعث افزایش باروری خاک، جلوگیری از فرسایش خاک می شود و در عین حال حفاظت از انسان ها و حیوانات را در مقابل عوارض جانبی مواد شیمیایی و مصنوعی به عهده دارد. با استفاده از مواد بیولوژیکی می توان گیاهان را در مقابل میکروب ها به خوبی محافظت کرد.  بسیاری از محصولات کشاورزی مانند سبزیجات، میوه، گیاهان، گوشت، شیر، تخم مرغ، و غیره توسط بعضی از کشاورزان تولید می شوند. بر اساس قوانینی که برای محصولات ارگانیک وجود دارد، این نوع کشاورزی باید کیفیت محصول را در حد عالی تضمین کند.

کشاورزی ارگانیک

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت : 9:55

کشاورزی سنتی (معیشتی)
بازدید : 847

در کشاورزی سنتی، فعالیت کشاورزی از قبیل زراعت، باغداری و دامپروی یا پروش ماهی و … برای دهقان کار او و نوع زندگی او محسوب می‌شود و این مهمترین ویژگی این گروه و متامیز کننده از سایر افرادی که کشاورزی فقط شغل آنها و محل کسب درآمد آنها می‌باشد در صورتی که زندگی آنها می‌تواند در شهر یا در روستا باشد. در کشاورزی سنتی نیروی کار مهمترین عامل در افزایش تولید می‌باشد و این یکی از دلایل وجود خانوارهای پر جمعیت در مناطق کشاورزی بوده‌است..

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت : 9:18

محرومیت در بلوچستان بیداد میکند+ویدئو
بازدید : 854

محرومیت در بلوچستان بیداد میکند+ویدئو

منطقه جنوب و جنوب غربی سیستان و بلوچستان با مشکلات بسیاری از کمبود آب و امکانات آموزشی بهداشتی تا مسیرهای دسترسی مواجه می‌باشد، که متاسفانه‌ سالهاست اقدامی در خصوص آنها صورت نگرفته است.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398 ساعت : 11:7

کمپین تهیه مواد غذایی برای کودکان
بازدید : 1412

بنی آدم اعضای یکدیگرند               که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار        دگر عضوها را نماند قرار

کم کم بهاری سرشار از امید وخوبی دارد فرا می رسد و برای رسیدن به اوج انسانیت و داشتن سالی عاری از فقر و نابرابری خودمان رو باید آماده کنیم ، تا اینکه دیگر همنوعانمون خصوصا کودکان یتیم و بدسرپرست و محروم هم  لحظه های خوب و خوشی رو  در کنار خانواده هاشون  داشته باشن.

جهت حمایت از کمپین اینجا را کلیک نمائید.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت : 11:4

رسیدن فصل بهار
بازدید : 1424

بنام خالق مهربانی ها

از دیرباز شکوفه‌ها نویدبخش و نماد بهاران بوده‌اند و همیشه حس طراوت و زندگی دوباره را برای ما تجلی کرده‌اند.

 

 هموطنم خوبم سلام

کم کم بهاری سرشار از امید و خوبی داره فرا می رسه و برای رسیدن به اوج انسانیت و داشتن سالی عاری از فقر و نابرابری خودمون رو باید آماده بکنیم . تا اینکه دیگر ان هم لحظه های خوب و خوشی رو در کنار خانواده هاشون داشته باشن.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت : 10:27

بحران کم آبی در سیستان و بلوچستان جدی تر شد
بازدید : 1773

استان سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که سال هاست با چالش کم آبی و خشکسالی روبرو است با این حال این روز ها خشک شدن چاه های آب آشامیدنی در تمامی شهرستانهای استان زنگ خطر بی آبی را جدی تر کرد.

 

               
ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت : 11:4

وضعیت کشاورزی در سیستان و بلوچستان
بازدید : 1664

خشکسالی های 18 ساله، کاهش شدید نزولات آسمانی و برداشت های بی رویه از آبهای زیر زمینی در سیستان و بلوچستان این استان را با بحران شدید کم آبی رو به رو کرده است.

 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 24 آذر 1397 ساعت : 9:45
برچسب ها : , , , ,

شماره حساب و سامانه واریزی انلاین
بازدید : 1941

شرکت تعاونی کشاورزی مهر کتیج  با کمک و همیاری بانک کشاورزی و سامانه واریزی سیز پی امکان پرداخت آنلاین کمک های نقدی شماخیرین گرامی را از طریق کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب فراهم آورده است.

شماره حساب : 892524176  شماره شبا : ir330160000000000892524176

شماره کارت مجازی :  6037707000323539  (کشاورزی مهر شماره ده نیکشهر)

لطفا جهت حمایت اینجا کلیک نمایید 

                    https://bahamta.com/33107-11357995                

عملکرد موسسه خیریه خادمین کتیج تا پایان مهر ماه 97
بازدید : 1749

بنام خالق مهربانی ها

گزارش _مهربانی های نیکوکاران و
عملکرد_موسسه خیریه تا پایان مهرماه ۹۷
جهت اطلاع خیرین و حامیان گرامی و همیشه همراه . 

برای مشاهده تصاویر به  وب سایت یا کانال تلگرامی خیریه مراجعه بفرمایید. 

                                   https://telegram.me/khademin_kotijcharity

                                   http://khademincharity.com/fa/

مجموعه اشتغال خانگی
بازدید : 3042

مشاغل خانگی این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش آمده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان می خواهد کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و در پیدا کردن کار در منزل یا کارهای خانگی پردرآمد مصر هستید پیشنهاد میکنیم ابتدا لیست مشاغل خانگی را در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1396 ساعت : 16:56

ماهیگیری را به جای دادن ماهی به انسان ها بیاموزیم.
بازدید : 3546

 شرایط اجتماعی کنونی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی انسان را بر آن می دارد که مهارت های گوناگون را بیاموزند تا همگام با توسعه علم پیشرفت کنند. در حقیقت هدف باید پرورش نیروی انسانی با ذهنی خلاق باشد تا همگان بتوانند خودشان بر مشکلات خود فایق آیند.هم چنین با بهره گیری از دانش جمعی مشکلات خود را حل کنند . بنا براین امروزه همه مردمان نیازمند تقویت خلاقیت خود هستند.

 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت : 15:31

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج
بازدید : 3324

 
                                                         بسمه تعالی
 
 صندوق قرض الحسنه داخلی شرکت تعاونی مهر کتیج پذیرای شما خوبان و دوستان شما میباشد. 
 

                                              

 

 

چنانچه تمایل به همکاری دارید اینجا کلیک نمائید 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1396 ساعت : 11:45
برچسب ها : , , , , , ,

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج راه اندازی شد
بازدید : 2172

صندوق قرض الحسنه تعاونی مهر کتیج راه اندازی شد

برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر تعاونی واقع در موسسه خیریه مراجعه شود-شماره تماس05437188797

آدرس کانال تلگرام @taavoni10kotij

اهداف و شرایط تعاونی در ادامه مطلب...

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 19 دی 1396 ساعت : 10:29

شرکت تعاونی به زبان عامیانه
بازدید : 2808

اجازه دهید  مفهوم تعاونی را در قالب یک مثال بیان کنیم. فرض کنید یک کشاورز مستمند دو گاو داشته باشد که از آنها به اندازه ده لیتر شیر بدست می آورد. پس از مصرف روزانه خانوادگی، مقدار پنج لیتر از آن باقی می ماند. او با این شیر مازاد چه کار می تواند بکند؟ ممکن است بخواهد آن را بفروشد، اما مشتری برای آن در روستا پیدا نخواهد کرد. ممکن است فردی به وی بگوید که ...

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 17 دی 1396 ساعت : 15:7

شیرینی خرمای استان در کام دلالان/سیستان و بلوچستان محروم از صنعت فرآوری خرما
بازدید : 2981

داستان تلخ‌کامی نخلکاران جنوب شرق کشور همه ساله با آغاز فصل برداشت خرما تکرار میشود و دلالان از دیگر استان ها و کشور ها برای به دست آوردن دست رنج این مردم به قیمتی اندک روانه سیستان و بلوچستان می شوند.

 

خرما

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 20 دی 1396 ساعت : 9:59

well come
بازدید : 1436

                      

بسمه تعالی 

                                                     (تعاونوا علی البر والتقوی)

هموطن خوبم سلام 

شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...)  تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی  پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد .

منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان.  شهرستان فنوج و بخش کتیج.  
 شماره تماس :05437188781

آدرس کانال تلگرام تعاونی taavoni10kotij@

آدرس سایت : http://www.taavoni10kotij.ir

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 12 دی 1397 ساعت : 8:43
برچسب ها : , , , ,
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید