ماهیگیری را به جای دادن ماهی به انسان ها بیاموزیم.

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

ماهیگیری را به جای دادن ماهی به انسان ها بیاموزیم.
بازدید : 3546

 شرایط اجتماعی کنونی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی انسان را بر آن می دارد که مهارت های گوناگون را بیاموزند تا همگام با توسعه علم پیشرفت کنند. در حقیقت هدف باید پرورش نیروی انسانی با ذهنی خلاق باشد تا همگان بتوانند خودشان بر مشکلات خود فایق آیند.هم چنین با بهره گیری از دانش جمعی مشکلات خود را حل کنند . بنا براین امروزه همه مردمان نیازمند تقویت خلاقیت خود هستند.

 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت : 15:31
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید